2016(e)ko maiatzaren 31(a), asteartea

BERTSOLARITZAKO EMANALDIA



Gu LH 5.A gelakoak gara eta maiatzaren 24ean Basteron bertso jaialdia ospatu genuen. Jarraian, guk abestutako bertsoak dituzue:

 












 DORAEMON
Aurten bertsolaritzako lehenengo saioa egin dugu eta Doraemoneko pertsonaiez mozorrotu gara: Doraemon, Nobita eta Erraldoi. Orain guk sortutako bertsoa erakutsiko dizuegu:


Erraldoi Nobitari
beti jotzen ta mintzen
eta Suneo berriz
Nobita beti burlatzen
ta Doraemon berriz
beti dena konpontzen
beraren poltsiko hartatik
gauzak ateratzen.

Beti ibiltzen naiz abenturaren bila
bai egia da hori

pon pon pon
gora ta gora beti, Doraemon. (x2)
         


           Egileak: Eneko, Eñaut eta Igor                  Doinua: Doraemon




PERURENA
Kaixo guk Iñaki Perurena aukeratu dugu interesgarria iruditu zitzaigulako, harri jasotzailea eta Danakolen yogurta egiten duelako, informazio hori aprobetxatuz bertso  hau egin dugu. Hemen duzue bertsoa:
      
Gure pertsonaia da
                                   oso   indartsua
                                 Leitzan jaioa eta
                                      oso maitatua


                            Euskal Herri osoan
                                     oso ospetsua
                           Danakol funtzionada
                             da bere produktua




POPEYE
Guk,  Popeye imitatu genuen, bertso bat kantatuz. Eta egin genuen bertsoa horrelakoa izan zen:



Marinela naiz eta

nago oso pozik

Ta gaienera ez dut nahi

indar gehiagorik.

Oso fuerte nago ni

espinakengatik

Ta ala ere ez dut nahi

olako osabarik.


    HEIDI

Iepa!
Gu 5A gelako bertsolari apartak gara. Heidi, Klara, Pello eta aitonarekin etorri gara eta espero dugu gela guztiaren bertsoak gustatu izana. Hemen duzue gure bertso harriagarria :

    Gure pertsonaia da
    ume txakurduna
    Heidi da bere izena       
    benetan hiztuna.        BIS


    Familiako kuttuna
    da bere aitona
    Lambro, Klara ta Pello
    dira lagun onak.        BIS


Doinua: Ama begira ezazu           
   
 SHIN CHAN

    Kaixo, gu 5A gelako Markel, Aiheko, Unai eta Haritz gara. Hiru aste hauetan bertso jaialdirako bertsoak prestatzen aritu gara eta hau izan da gure emaitza. Oso ondo atera zitzaigun eta “earki” pasa genuen. Hau da gure bertsoa:






SINOSUKE NAIZ NI ETA
KASUKABEN BAI
NI BIZI NAIZ OSO ALAI
PIPERRAK GORROTO DITUT
BAINA NESKAK GUSTAGAI

SINOSUKEEEEE!

IPURDI DANTZA EGITEN
NABIL EGUN OSOAN
LAGUNEKIN JOLASTEN
ESKOLAKO PATIOAN

PAILAZOAK 
 
Gu Ainhoa (Pirritx), Paula (Marikalanbre) Irati (Porrotx) eta azkenik Miren (Marimototx) gara. Guk pertsonaia hauekin bertso bat sortu dugu.
Espero dugu gustatzea!!!


Gu gura, gu gara
                                          x2
pailazoak pailazoak
dibertigarriak ta umoretsuak

ni Porrotx naiz,  ta ni Pirritx

ni marimototx

ta azkena laugarrena marikalambre

Gure pupu eta lore

gauz ez daude emen

amonakin daudelako

potitoa jaten

Gu gara, gu gara
                                        x2
pailazoak, pailazoak



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina